Ostuinfo
Toodete saadavus
Kõik tooted, mida on võimalik e-poes ostukorvi tõsta, on kohe valmiskujul olemas (kui ei ole märgitud teisiti).
Valmistame ponchosid väikeste partiidena ning kui mõni toode on kirjaga "Läbi müüdud", tähendab see seda, et üks ports ponchosid on otsa saanud ning suure tõenäosusega oleme juba järgmise partii kallal toimetamas. Uuri julgelt, millal midagi jälle tulemas on. Alati ei pruugi me muidugi suuta väga täpset aega öelda, kuna erinevaid tegureid on mitmeid (kangaste kättesaadavus, tarneajad, üleüldine töökoormus jne).
Ponchode suurused ja mõõdud
Toodete hooldusmärgid
Tellimine
1. Lisa soovitud toode/tooted ostukorvi.
2. Lehe ülaserva tekib informatiivne tekstiriba, mis näitab sinu ostukorvi summat. Sellele klikkides näed ostukorvi sisu.
3. Edasi minemiseks vajuta "Soorita ost" nupule.
4. Täida andmeväljad.
5. Kui sul on kinkekaart või oleme välja hõiganud mõne sooduskampaania, siis selles etapis, lehe paremal pool, saad oma koodi sisestada.
6. Enne ostu sooritamist tutvu kindlasti ka e-poe kasutustingimustega.
7. Vali meelepärane tarneviis.
8. Enne maksma asumist on võimalik märkuste lahtrisse vajadusel veel midagi lisada.
9. Tasuda on võimalik nii ülekandega (arve koos makse tegemiseks vajamineva infoga tuleb teie e-posti aadressile) kui ka pangalingiga (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). Makseid vahendab Maksekeskus AS.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule "Tagasi kaupmehe juurde".
10. Peale makse laekumist võtame tellimuse töösse.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.
Teistesse riikidesse tellimiseks kirjuta info@metsikmetsik.ee, leiame sobiva makse- ja tarneviisi.
Write to info@metsikmetsik.ee if you want to purchase our products outside of Estonia.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Omniva pakiautomaadid 3,50 €
- Itella Smartpost pakiautomaadid 3,50 €
Postitame tooted 1-2 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Postitamisele lisandub veel 1-3 tööpäeva paki liikumise aeg pakiautomaadist pakiautomaati.
Tagastamine
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise sooviavaldus ning saata see e-posti aadressile info@metsikmetsik.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Tagastamine on tasuta.
Tagastamine Smartposti pakiautomaatides
1) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti.
Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist, vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
2) Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonna saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Tutvuge ka paki tagastamise infoga erakliendile.
Tagastamine Omniva pakiautimaatides
Paki saad tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest.
1. Vali ekraani "Tagastan paki".
2. Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood või skaneeri algne pakikood, kui saatja on enda kulul tagastust lubanud (paki numbri saad sisestada ka käsitsi) ning jälgi ekraanil kuvatud juhiseid.
3. Aseta pakk koos vana kleebisega avanenud kappi ja sulge uks. Tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.